မဂၤလာပါဗ်ာ
…. ဆားပုလင္း ကို ေအာင္ထြဋ္ က ကရဝိတ္ၾကီး ရဲ့ ႏႈတ္သီး မွာ ကိုက္ထားတဲ့ အသီးေလး
စိတ္ဝင္စား ပါတယ္ တဲ့ … ဘာေၾကာင့္ ကိုက္ထားတာ လည္း မသိဘူး ေမာင္ဘုန္း ေရ …. ဆိုၿပီး
comment မွာ ေမးထားလို ့ ေရးၿပီး သာ ဒီ post ေလးကို ၿပန္လည္ တည္ၿဖတ္ ၿပင္ဆင္ ၿပီး တင္လိုက္ရပါတယ္
… ။
ဆားပုလင္း
ကို ေအာင္ထြဋ္ ႏွင့္ က်ေနာ္ ၏ မိတ္ေဆြ သူငယ္ခ်င္း မ်ား ခဗ်ာ … အထက္ပါ အေၾကာင္းရာ ကို
အရင္ မေၿပာခင္ စကားေလး နည္းနည္း ရွည္ ခြင့္ ၿပဳပါေနာ္ …. ။
ႏိုင္ငံတစ္ခု
မွာ အမွတ္သား ၿဖစ္ထားရိွတဲ့ အေဆာက္ဦး ၿဖစ္ေစ ၊ ရိုးရာ ယဥ္ေက်းမႈ ့ ဆိုင္ရာ ရုပ္ထု ၿဖစ္
ေစ ခမ္းခမ္း နားနား ၿပင္ဆင္ၿပီး ထားရိွတက္ပါတယ္ ။ အဲ့ဒီ အမွတ္သား အတြက္ လည္း တိက်တဲ့ သမိုင္း အစဥ္လာ ႏွင့္ ယံုၾကည့္မႈ ့ကို ေဖာ္ၿပထား
တက္ပါတယ္ …. ။
အထူးသၿဖင့္
ကိုယ္ပိုင္ ယဥ္ေက်းမႈ ့ ရိွတဲ့ ႏိုင္ငံ ေတြ မွာ ဒါ ကို ဂုဏ္ယူ စရာ ၿဖစ္ ေၿပာဆိုတက္ပါတယ္ ။
ခိုင္မာတဲ့
သမိုင္းေၾကာင္း အေထာက္ထား ၊ ၿမင့္ၿမတ္တဲ့ ယံုၾကည္ မႈ ့ တစ္ခု အေန ႏွင့္ ထား ရိွၾကတဲ့
ထို အမွတ္သား မ်ား ဟာ ႏိုင္ငံ သားမ်ား အတြက္ ကိုယ္ပိုင္ ယဥ္ေက်းမႈ ့ ရိွသည္ဟု အမွန္တကယ္
ဂုဏ္ယူ စရာပါ ။
ကမၻာေပၚမွာ
ကိုယ္ပိုင္ ယဥ္ေက်းမႈ ့ အဆင့္ ၿမင့္ ပါတယ္ ဆိုတဲ့ တရုတ္ ၊ အီဂ်စ္ တို ့ ႏွင့္ ယွဥ္ရင္ က်ေနာ္ တို ့ ၿမန္မာ ႏိုင္ငံ
ဟာ လံုးဝ မနိမ့္ က်ပါဘူး … ။ ၿမန္မာ့ စာေပ ႏွင့္ ၿမန္မာ့ မႈ ့ လက္ရာ အႏုပညာ ေတြ သက္ေသ
ပါပဲ … ။
သိုေသာ္ ထို
ယဥ္ေက်းမႈ ့ ဆိုင္ရာ ေတြကို ထိန္းသိမ္းၿခင္း ၊ ေဖာ္ထုတ္ မွတ္တမ္း တင္ၿခင္း ၊ လက္ဆင့္
ကမ္း သင္ၾကား ပို ့ခ်ၿခင္း ၊ ဆိုင္ရာ မွာ ေတာ့ ကိုယ္ပိုင္ စာေပ ၊ ကိုယ္ပိုင္ ယဥ္ေက်းမႈ
့ မရိွတဲ့ ႏိုင္ငံ ေတြ ထက္ အားနည္း ပါတယ္ … ။
ဥပမာ အေန
ႏွင့္ ေၿပာရ ရင္ စကၤာပူ မွာ ႏိုင္ငံ အမွတ္ သားအေန ႏွင့္ ထားရိွတဲ့ ၿခေသၤ့ ရုပ္ အေၾကာင္းကို
စကၤာပူ ႏိုင္ငံသား အၿပင္ ေနထိုင္တဲ့ သူ အားလံုးလိုလို သိၾကပါတယ္ ... ။
က်ေနာ္ တို
့ႏိုင္ငံ ရန္ကုန္ ႏွင့္ မႏၱေလး မွာ ရိွတဲ့ ကရဝိတ္ေဖာင္ ေတာ္ ဟာ က်ေနာ္ တို ့ ၿမန္မာ
လူမ်ိဳး အတြက္ ရိုးရာ ယဥ္ေက်းမႈ ့ ကို ေဖာ္ ေဆာင္တဲ့ အမွတ္ သား တစ္ခု ပါ ။ ဒါပင္မဲ့
ကရဝိတ္ ေဖာင္ ဆို တာ ဘာကို ရည္ရြယ္ ၿပီး ထားရိွ တာလည္းလို ့ ေမးရင္ ေတာ့ … သိတဲ့ သူ
နည္းမယ္ လို ့ ထင္မိပါတယ္ ။ ဒါက က်ေနာ္ တို ့ တိုင္းၿပည္ရဲ့ အာနည္း ခ်က္ တစ္ခုလို ့
ေၿပာလို ့ရပါတယ္ .. ။
ယေန ့အခ်ိန္
ထိ ကရဝိတ္ ေဖာင္ ရဲ့ ပံု ဟာ ကရဝိတ္ဌက္ လို ့ ေၿပာ ၾကသလို ဟသၤာလို ့လည္းေၿပာၾကပါတယ္
။ က်ေနာ္ အထက္ပါ post မွာ ကရဝိတ္ ဌက္ ပါလို ့ စာေပ အေထာက္ထား နဲ ့ ေဖာ္ၿပ ခဲ့ ပင္မဲ့
၊ လူ ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား ဟသၤာ လို ့ ေၿပာၾကပါတယ္ …. ။ ဒါ ဆိုရင္ ဘယ္ဟာ အမွန္ လည္း လို
့ေတာ့ အတိက် မဆို ဝံ့ ပါဘူး ။
ေမာင္ဘုန္း
က ပညာရွင္ မဟုတ္ဘူးေလ ။ ဒါပင္မဲ့ ေတြးၾကည့္ရေအာင္ ေနာ္ …. ။ ၿမန္မာ မႈ ့ ဆိုင္ရာမွာ ကရဝိတ္
ဌက္ရုပ္ က ၿမင့္ၿမတ္ တင့္တယ္ မႈ ့ ကို ေဖာ္ေဆာင္ပါတယ္ ။ ၿမန္မာ ဘုရင္ ေတြလည္း ဒီလို
ဂုဏ္ရိွလို ့ တၿခား ေဖာင္ေတာ္ ေတြထက္ တန္ဖိုးထား ေတြ ့ရပါတယ္ ။ ဒါေၾကာင့္ ဘာလို ့ ကရဝိတ္
ေဖာင္ ကို ထားရိွတာ လည္း ဆိုရင္ ၿမန္မာ လူမ်ိဳး ေတြ ရဲ့ ၿမင့္ၿမတ္ တင့္တယ္ မႈ ့ ကို
ေဖာ္ေဆာင္ တာလို ့ ေၿပာလို ့ရပါတယ္ … ။
အားလံုး ဒါကို ကရဝိတ္ ဌက္လို ့ လက္ခံ ရင္ေပါ့ ေနာ္
… ။ ခက္တာက ဟသၤာ လို ့ ေၿပာတာကို မဟုတ္ပါဘူး လို ့ ၿငင္းမရၿပန္ ဘူးေလ … ။ ဘာေၾကာင့္
လည္း ဆိုရင္ ကို ေအာင္ထြဋ္ ေၿပာသလို အသီးေလး ကိုက္ထားလို ့ပါ … ။
ၿမန္မာ မႈ
့ အႏုပညာ မွာ ကရဝိတ္ ဌက္ ကို ပံုေဖာ္ရာ တြင္ ႏႈတ္သီး ခြ်န္ တယ္ ၊ ေၿခတန္ ရွည္ တယ္ ဒါဟာ
ဟသၤာ နဲ ့ ကြာဟ ခ်က္ပါ ။ ေနာက္ၿပီ ကရဝိတ္ ကို ပံုေဖာ္ရာမွာ အသီးေလး ကိုက္ေန ဟန္ ပံု
သမိုင္းမွာ မရိွခဲ့ပါဘူး ။
ေနာက္တစ္ခု
ကရဝိတ္ နဲ ့ ဟသၤာ ခြဲၿခားရာမွာ ႏႈတ္သီး ခြ်န္တာ
မခြ်န္တာ ေၿခတံ တိုတာ ရွည္တာ အဓိက မဟုတ္ပါဘူး
ေခတ္ဆက္ဆက္ ပံုေဖာ္ ေရးဆြဲ ရေသာ ေၾကာင့္ အနည္းငယ္ လြဲ တာ ရိွတက္ ပါတယ္ ။
ယေန ့ေခတ္ ရန္ကုန္ မွ ကရဝိတ္ ေဖာင္ ( google မွ ကူးယူ ၿပီး တည္ၿဖတ္ ခဲ့ပါသည္ )
ကရဝိတ္ေလာ
ဟသၤာေလ လြဲ သြားရတဲ့ ေၾကာင္းရင္းက အသီးေလး ကိုက္ထားလို ့ပါ ။ ေရွ ့ေခတ္ ကရဝိတ္ ေဖာင္
မွာ ရိွတဲ့ ကရဝိတ္ ဌက္ ပံုဟာ ယေန ့ ေခတ္လို ့ အသီးေလး မပါဘူး ။ ရတနာပံု ေခတ္ ထိလို ့
ေၿပာလို ့ရပါတယ္ … က်ေနာ္ အထက္ပါ post မွာ ရတနာပံု ေခတ္ ကရဝိတ္ ေဖာင္ ပံု ကို ေဖာ္ၿပ
ခဲ့ၿပီးပါၿပီ ။
ရတနာပံု ေခတ္ ကရဝိတ္ ေဖာင္
ရတနာပံု ေခတ္ ကရဝိတ္ ေဖာင္
ဒါေၾကာင့္ ယေန ့ေခတ္ ကရဝိတ္ ေဖာင္ က ဌက္ပံု ကို စာေပ အေတာက္ထား ခိုင္ခိုင္လံုလံု ရိွေသာ္ လည္း ကရဝိတ္ ဌက္ပါလို ့ အတိက် ေၿပာလို ့မရ ၿပန္ ပါဘူး ။
ဒါဆိုရင္
ဟသၤာ ေပါ့ ေနာ္ …. ဟုတ္ၿပီ … ။ အထက္ပါ Post မွာ ေရးခဲ့ ၿပီးပါၿပီ ဟသၤာ ဆို ၇င္ ညီညြတ္တင့္တယ္မႈကုိ
ေဖာ္ေဆာင္တယ္လို ့ ေၿပာလို ့ ရတယ္ ေနာ္ ။
ခက္တာက အဲ့လို
ေၿပာလို ့ မရၿပန္ဘူး ၊ ဘာေၾကာင့္လည္း ဆိုရင္ အသီးေလး ကိုက္ထားတဲ့ ဟသၤာ
ၿဖစ္ေနလို ့ပါ … ။ အဲ့ မွာ စၿပီး ရႈပ္ ေတာ့တာပဲ ဗ်ာ … ။ ၿမန္မာမႈ ့
ဆိုင္ရာ မွာ ဟသၤာ ပံု အမ်ိဳးအမ်ိဳး ရိွပါတယ္ ။
အခု အသီးေလးကိုက္
ထား ဟသၤာ ကို က်ေနာ္ မိတ္ေဆြ သူငယ္ခ်င္း မ်ား သတိထား မိရင္ ဘုရား ႏွင့္ သာသနာ ဆိုင္ရာ
အေဆာက္ဦး ေတြ မွာ ေတြ ့ဘူး ၾကမွာ ပါ ။
တံခြန္တိုင္ မွ ဟသၤာ ( google မွ ကူးယူခဲ့ပါသည္)
ဒီ ဟသၤာ ဟာ
ဘုရာေလာင္းေတာ္ ကို ရည္ညႊန္းပါတယ္ ။ ဗုဒၶဘာသာ ၿမန္မာ လူမ်ိဳး မ်ား ရဲ့ အထြဋ္ၿမတ္ထား
တဲ့ ကိုးကြယ္ မႈ ့ ဆိုင္ရာ အမွတ္သားတစ္ခုပါ ။ ဒီေၾကာင္း ေလး အနည္းငယ္ ရွင္းၿပလိုပါတယ္
။
ၿမတ္စြာဘုရားရွင္
ဟာ ဘုရားမၿဖစ္ ခင္ ဟသၤာ အၿဖစ္ (၁၀) ဘဝ ၿဖတ္သန္း ခဲ့ ပါတယ္ ။ အဲ့ (၁၀) ဘဝ ထဲကမွ ဇဝန
အမည္ရိွ ဘုရားေလာင္း ဟသၤာ အေၾကာင္းေလး ကို
ဇ၀နဟံသ ဇာတ္ေတာ္ ပါ ေၾကာင္းရာ မ်ားႏွင့္ ကိုးကား ၿပီး အနည္းငယ္ ေၿပာၿပလိုပါ
တယ္ … ။
ဗာရာဏသီ
၊ ျဗဟၼဒတ္မင္း လက္ထက္မွာ ဘုရားေလာင္းက ဇ၀န အမည္ရိွ ဟသၤာမ်ိဳးျဖစ္ခ႔ဲပါတယ္ ။ ညီငယ္
ဟသၤာ ႏွစ္ေကာင္ရွိၿပီး ။ အျခံအရံ အားလံုး ကိုးေသာင္း ရွိပါတယ္ ။ တစ္ရက္မွာေတာ့
ညီႏွစ္ေကာင္က ေနနဲ႔ အျပိဳင္ ပ်ံသန္းလိုၾကေၾကာင္း အကို ဘုရားေလာင္းဟသၤာဆီမွာ
ခြင္႔ေတာင္းၾကပါတယ္ ။
ဘုရားေလာင္း
ဟသၤာမင္းက ခြင္႔မျပဳေပမယ္႔ သူတို႔ က ေနမထြက္မီကတည္းက ယုဂႏၶိဳရ္ေတာင္ ထိပ္ကေန
ေစာင္႔ေနၾကျပီး ေနထြက္တာႏွင့္ အျပိဳင္ပ်ံသန္းၾက ပါတယ္ ။ ေနာက္ေတာ႔ ေန၏
အပူရိွန္ေၾကာင့္ အငယ္ဆံုးေကာင္ အေတာင္ေတြ မီးေတာက္လာပါတယ္ ။
ဒီေၾကာင္းကို
သိသိခ်င္း ဘုရားေလာင္း ဟသၤာမင္းက သူတို႔ကို မီေအာင္ပ်ံလိုက္လာျပီး အငယ္ေကာင္ကို ကယ္ၿပီး
စိတၱကုဋ္ေတာင္ကို ပို႔ေပး ပါတယ္ ။ မြန္းတည္႔ခ်ိန္မွာ အၾကီးတစ္ေကာင္လဲ
ဆက္မပ်ံႏိုင္ေတာ႔လို႔ စိတၱကုဋ္ေတာင္ကို ပို႔ေပးရ ၿပန္ပါတယ္ ။
ထို႔ေနာက္
ဘုရားေလာင္း ဟသၤာမင္းက သူကိုယ္တိုင္ ေနနဲ႔အျပိဳင္ ပ်ံၾကည္႔ရင္း သူ႔အဟုန္ကို
စမ္းသပ္ခဲ့ ပါတယ္ ။ ေနာက္ေတာ႔ ေနဆီကခြာျပီး ဗာရာဏသီျမိဳ႔ေပၚကို ပ်ံလာ ခဲ့ပါတယ္ ။
ဘုရားေလာင္း ဟသၤာမင္းရဲ႕အရိပ္က ျမိဳ႔ေပၚကို လႊမ္းမိုးသြား လို ့၊ ျဗဟၼဒတ္မင္းက ထူးဆန္းတဲ႔ အျဖစ္နဲ႔အတူ
ေမးေသာေၾကာင္႔ ေနနဲ႔အျပိဳင္ ပ်ံသန္းႏိုင္ခဲ႔ေၾကာင္း ေလွ်ာက္သည္။ ဘုရင္ၾကီးက
ဒီအဟုန္ကို ျမင္ဖူးခ်င္တယ္လို႔ ေတာင္းဆို ပါတယ္ ။
ထို႔ေၾကာင္႔
ဘုရားေလာင္း ဟသၤာမင္းသည္ ၎၏ လ်င္ျမန္ျခင္းကို ျပသရန္ အတြက္ လည္တြင္ခ်ဴဆြဲလ်က္ တိုင္ထိပ္တြင္
ေန ၏ ။ တိုင္ေျခရင္းတြင္ အေတာ္ဆံုးေလးသည္ေတာ္ (၄)ေယာက္တို႔ ေက်ာခ်င္းဆိုင္ရပ္ၿပီး
အရပ္ေလးမ်က္ႏွာကို ျမားတစ္စင္းစီ ပစ္ ေစပါတယ္ ။
ဘုရားေလာင္း
ဟသၤာမင္းက ျမွားမ်ား ေျမမက် မီွဖမ္းယူ ကာ ေလးသည္ေတာ္ေတြရဲ ႔ ေျခရင္းမွာ ျပန္ခ်ေပး
ခဲ့ ပါတယ္ ။ လ်င္ျမန္လြန္းသျဖင့္ မည္သူမွ ေသခ်ာမျမင္ၾကရ။ ခ်ဴသံကိုသာ ၾကားၾကရ ပါတယ္
။
မင္းၾကီးလဲ
အလြန္အံ႔ၾသၿပီး “ဒီထက္ပိုျမန္တဲ႔ အဟုန္ ဒီေလာကမွာ ရွိပါဦးမလား”ဟု ဟသၤာမင္းကို ေမး ေတာ
့။ ဘုရားေလာင္း ဟသၤာမင္းက
“ဤလ်င္ျမန္ျခင္းထက္ အဆသိန္းသန္း မက လ်င္ျမန္ေသာအရာ ရွိေသး၏ ။ ထိုအရာကား
ေသျခင္းတရားေပတည္း။”ဟုဆိုရာ မင္းၾကီး မွာ ထိတ္လန္႔တုန္လႈပ္ သြားရပါတယ္ ။ ေနာက္ဆံုးေတာ့
ဘုရားေလာင္း ဟသၤာမင္းက မင္းၾကီးအား တရားျပကာ ႏွစ္သိမ့္ ခဲ့ရတယ္ ။
မင္းၾကီးသည္
ဘုရားေလာင္း ဟသၤာမင္းကို အလြန္ၾကည္ညိဳသြားျပီး ဘုရားေလာင္း ဟသၤာမင္းရပ္ေနခဲ႔သည့္
တိုင္ထိပ္မွာ ဘုရားေလာင္း ဟသၤာမင္း အထိမ္းအမွတ္ ရုပ္တုထုလုပ္ ၿပီး ဂုဏ္ျပဳ
ခဲ့ပါတယ္ ။
ဤ သည္
ကို ေၾကာင္းၿပဳ ၍ ယေန ့ တိုင္ ဘုရား ၊ ေစတီ ႏွင့္ ဘာသာေရး ဆိုင္ရာ အေဆာက္ဦး ေတြမွာ
တိုင္ထိပ္ တြင္ ဟသၤာ တစ္ေကာင္ အသီးေလး ကိုက္ေန ဟန္ ကို ထုလုပ္ပူ ေဇာ္ ထားရိွတာ ေတြ
့ရပါတယ္ ။ ထို ဟသၤာ ရုပ္ထု ကို ဗုဒၶဘာသာ ၿမန္မာ လူမ်ိဳး မ်ား “ တံခြန္တိုင္ ” လို ့ အသိမ်ား ၾကပါတယ္ … ။
ဇတ္ေတာ္ ထဲ မွာ လည္မွာ ခ်ဴ ဆြဲ တယ္ လို ့ဆိုေသာ္ လည္း ၊ ဒီ ဟသၤာ ကို ပံုေဖာ္ရာ မွာ
ခ်ဴ သီး ကို ကိုက္ခ်ီ ထားဟန္ ရိွပါတယ္ ။
ထို
့ေၾကာင့္ ၿမန္မာ မႈ ့ ဆိုင္ရာ မွာ ဟသၤာ ပံု အမ်ိဳးမ်ိဳး ရိွေသာ္ လည္း အသီးေလး
ကိုက္ ဟန္ ရိွတဲ့ ဟသၤာ ကို ဘုရားေလာင္ေတာ္ ကို ရည္ညႊန္း သည့္ ပံုေတာ္ ၿဖစ္ေသာ္
ေၾကာင့္ အထြဋ္ၿမတ္ထား ကိုးကြယ္ မႈ ့ဆိုင္ရာ အမွတ္သား လို ့ေၿပာလို ့ ရပါတယ္ ။
ဒါေၾကာင့္ ယေန ့ ေခတ္ ကရဝိတ္ က ဌက္ပံု ကို ဟသၤာ လို
့ ေၿပာရင္ လည္း အထြဋ္ၿမတ္ထား ကိုးကြယ္ မႈ ့ဆိုင္ရာ အမွတ္သားလည္း ေၿပာတယ္ အခုေတာ့ အမ်ားၿပည္သူ
ေပ်ာ္ပါး အပန္းေၿဖ တဲ့ ေနရာ ၿဖစ္ေနတယ္လို ့ေမးခြန္းေတြ ရိွလာၿပန္ပါတယ္ … ။
ဒါဆိုရင္ ကရဝိတ္ ေလာ ၊ ဟသၤာ ေလာ ….. ။
ေမာင္ဘုန္း
ကို ႏိုင္ငံၿခားသာ တစ္ေယာက္က ေမးရင္ေတာ့ ကရဝိတ္ ဌက္ လို ့ ပဲ ေၿပာမိမွာ ပါ ။ ၿမန္မာ
ၿပည္ရဲ့ ၿမင့္ၿမတ္ ၊ တင့္တယ္ မႈ ့ ကို ေဖာ္ေဆာင္ တယ္လို ့ ဆိုတဲ့ အေၿဖ က ပိုၿပီး သင့္
ေလွ်ာ္ တယ္လို ့ ထင္မိလို ့ပါ ။
ကယ္ ဆားပုလင္း
ကို ေအာင္ထြဋ္ ေရ … ဒီေလာက္ ဆို ဘာေၾကာင့္ အသီးေလး ကိုက္ ထားတာ လည္း ဆိုတာ ရွင္းေလာက္
ၿပီး ထင္ပါတယ္ေနာ္ … ။
အယ္ ေမ့ေနတာ
….. အစ္မ ဒိုးကန္ ေရ …. ကရဝိတ္ မွာ မဂၤလာေဆာင္ရင္ ကြဲ တယ္လို ့ က်ေနာ္ လည္း ၾကားဘူးပါတယ္
… ။ ၿမန္မာ လူမ်ိဳး ေတြဟာ အတိတ္ေတြ နမိတ္ေတြ ကို ယံုၾကည္ၾကပါတယ္ ။ ကရဝိတ္ မွာ ရိွတဲ့
ဌက္ ႏွစ္ေကာင္ပံု ကို တခ်ိဳ ့က ဟသၤာ ေမာင္ႏွံ လို ့ ေၿပာၾကၿပန္ ပါတယ္ … ။
ငါးရာ့ငါးဆယ္ဇာတ္ဝတၳဳေတာ္တြင္
သုဝဏၰဟံသဇာတ္၊ ဝီနီလကဇာတ္၊ ကစၧပဇာတ္၊ ဟံသဇာတ္၊ ပလာသဇာတ္၊ ေန႐ူဇာတ္၊ ဇဝနဇာတ္၊ စူဠဟံသဇာတ္၊
မဟာဟံသဇာတ္ အဲ့ဒီ ဟသၤာ နဲ ့ ပတ္သက္တဲ့ ဇတ္ေတာ္ ေတြထဲ မွာ ဇတ္သိမ္း မွာ အကြဲ အလြဲ ေတြ
ၾကီးပါပဲ … ။
ဒါေၾကာင့္
အတိတ္ နမိတ္ယူ ၿပီး ကြဲ တက္တယ္လို ့ မွတ္ယူ ၾကေၾကာင္း ပါးစပ္ ရာဇဝင္ အေန ႏွင့္ မွတ္
သား ဘူးပါတယ္ … ။
မဂၤလာမေဆာင္ပဲ
ဧည့္ခံပြဲလုပ္ရင္ေကာ..ကြဲတတ္ပါသလား တဲ့ … အပ်ိဳၾကီးေရ … အဲ့လို အတိတ္ေတြ နမိတ္ေတြ ယံုတက္
ပါသလား ….. ။
မွတ္ခ်က္
အထက္ပါေရးသား ခ်က္မ်ား သည္ က်ေနာ္ ေလ့လာမိေသာ ကရဝိတ္ အေၾကာင္း နွင့္ ဆက္စပ္ၿပီး က်ေနာ္ ၏ ထင္ၿမင္ခ်က္ သက္သက္ ကို သာ ေရး သားမိၿခင္း ၿဖစ္ပါသည္ ။ ထို ့ေၾကာင့္ က်ေနာ္ မသိရိွေသာ စာေပ မ်ား ႏွင့္ လြဲ ေနသည္ ဆိုလွ်င္ က်ေနာ္ ေမာင္ဘုန္း ၌ သာ တာဝန္ရိွပါသည္ ။
ခင္မင္စြာၿဖင့္
ေမာင္ဘုန္း
နယူတန္ေလာေတာ့ ၾကားဘူးတယ္..
ReplyDeleteကရ၀ိတ္ေလာ ဟင္းသာေလာေတာ့ ၾကားဖူးဘူးဗ်..။
ဟင္းသာဆိုတာကေတာ့ ငွက္အမည္ၿဖစ္ၿပီး ကရ၀ိတ္ဆိုတာကေတာ့ ဟင္းသာငွက္သ႑ာန္ ၿပဳလုပ္ထားတဲ့ ေဖာင္ရဲ့ အမည္နာမ ၿဖစ္ဟန္ တူတယ္..လို႔ အကၽြနု္ပ္ ေကာက္ခ်က္ ခ်မိတယ္..
ဒါကို ေနွာင္းလူတို႔က ေရာေထြးသြားဟန္ ရွိပါတယ္။
သို႔ကမို႔ေၾကာင့္ ကရ၀ိတ္ဆိုတာ သက္ရွိ ဟင္းသာငွက္ သ႑ာန္ ဖန္တီးထားေသာ သက္မဲ့ေဖာင္..လို႔ အကၽြနုပ္ ယူဆမိတယ္
ဆက္လက္ၿပီး ေၿပာလိုတာက ဘဘုန္းၾကီးအတြက္ ၿပသနာ တစ္စံုတစ္ရာ မရွိရင္ comment က Word Verification ၾကီး ၿဖဳတ္ေပးပါအံုး..။အကၽြဳန္ုပ္အတြက္ အေတာ္ပဲ မ်က္စိေနာက္လို႔ပါ :D
ကရ၀ိတ္ အေၾကာင္းေရာ၊ ဟသၤာအေၾကာင္းေရာ စံုစံုလင္လင္ ရွင္းျပေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးပါ ခင္ဗ်ား။
ReplyDeleteပံု
ဆားပုလင္း
ေမာင္ဘုန္းေရမွတ္သားစရာေလးေတြပါ
ReplyDeleteမမေတာ့ဇာတ္ေတာ္ေတြမွာေတာ့ဘုရားအေလာင္ေတာ္
ဇာတ္ေတာ့ဖတ္ဖူးေပမဲ့ဟင္သာေတာ့မၿမင္ဖူးလို့
ေသခ်ာေတာင္မစဥ္းစားမိပါဘူးကြယ္
ေက်းဇဴးပါေနာ္စဥ္းစားစရာရတာေပါ့
ကိုရင္ မန္႕ထားတာေလး ဖတ္ၿပီး ရီသြားတယ္
ReplyDeleteဗဟုသုတ ေလးေတြ အတြက္ ေက်းဇူးေနာ္ ေမာင္ဘုန္း
ခင္တဲ႕ အမႀကီး
ေရႊစင္ဦး
သိထားၿပီးတဲ႔ သမုိင္းေၾကာင္းေတြဆုိေပမယ္႔ အဲဒါေလးေတြေဘးထားၿပီး ေမာင္ဘႀကိဳင္လည္းေတြးမိဖူးတယ္ ဟသၤာငွက္ အဲ ေရးမယ္ႀကံကာမွ အေပၚဆုံးက ကုိရင္႔မန္႔ဖတ္မိတယ္ ဟုတ္တယ္ဗ်ာ႔ မေလးရွားငွက္ျပတုိက္ထဲမွာ ျမင္ဖူးတဲ႔ ေရဘဲတမ်ဳိးကုိ ျပင္ဦးလြင္ ကန္ေတာ္ႀကီးမွာျမင္လုိက္ေတာ႔ ဟသၤာအႏြယ္ေတြတဲ႔ စိတ္ထဲ မတူဖူးေတြးၿပီး ဘုရားေရွ႕မွာ ရွိတတ္တဲ႔ ေျခေသၤ႔ႀကီးေတြကုိျပန္ျမင္ေယာင္မိတယ္ အျပင္ကေကာင္ေတြနဲ႔ တူမွမတူတာ အခုလည္း အတြန္႔တက္ေတြနဲ႔ ဟသၤာရုပ္ထုေတြၾကည္႔ၿပီး တကယ္႔သက္ရွိနဲ႔ သက္ရွိကုိတုၿပီး ထုလုပ္ထားတာ ကြာတာမ်ားလားေပါ႔
ReplyDeleteဆုိေတာ႔ ကိုရင္ေျပာသလိုေပါ႔ ေရထဲမွာ အေနမ်ားတဲ႔ ဟသၤာလို႔လက္ခံထားေတာ႔ ေဖာင္နဲ႔တြဲၿပီး ဖန္တီးၾကတယ္ထင္ပါ႔ ငယ္ငယ္တုန္းက ဇာတိေျမမွာ ေလွျပိဳင္ပြဲေတြၾကည္႔ေတာ႔ ေလွေတြကုိ ေရေပ်ာ္အေကာင္ဘေလာင္ေခါင္းပုံနဲ႔ ေလွဦးကုိထြင္းထား အလွဆင္ထားတာျမင္ဖူးေတာ႔ ေနာက္ဆုံး ဒီအတုိင္းေလး ဆက္စပ္ေတြးမိတာပါ ျဖစ္ေသာ္လည္းျဖစ္နုိင္မယ္ မျဖစ္ေသာ္လည္းမျဖစ္နုိင္ဖူးေပါ႔ေလ း) း)
comment က Word Verification ၾကီး ၿဖဳတ္ေပးပါအံုး..ေျပာတဲ႔ ကုိရင္႔လိုပဲ ေျပာခ်င္ပါတယ္
ထုိ႔အတူ ကုိရင္႔ကုိလည္းေျပာပါအုံးမယ္
OpenID
OpenID LiveJournal WordPress TypePad AIM
Name/URL Name
URL
Anonymous ေလးထည္႔ေပးပါအုံးလို႔ မန္႕မယ္ဆုိရင္ အေကာင္႔ဖြင္႔ဖြင္႔ေနရလို႔ း) း) မေတာ္တေရာ္လာမန္႔တာကုိကာကြယ္ဖုိ႔ဆုိရင္ ဘေလာ႔ပုိင္ရွင္ကိုယ္တုိင္ အပလုလုပ္နည္းေလးကေကာင္းဆုံးမဟုတ္လားဗ်ာ း) း)
ခင္မင္သူ
ေမာင္ဘႀကိဳင္
စိတ္ဝင္စားဖြယ္ သိသင့္သိထိုက္တဲ့ ဗဟုသုတေလးေတြ ဖတ္မွတ္ေလ့လာသြားပါတယ္...
ReplyDelete